poniedziałek, 25 kwietnia 2016

1.4

♡Jacek
Rano obudziłem się z bólem głowy...ale to mnie nie zdziwiło, w końcu dużo wypiłem. Zdziwiło mnie bardziej to że leżałem na łóżku w sypialni. Obok mnie leżała Ola. Po chwili jednak i ona się obudziła.
- Moja gło...Jacek? Ale co ty tu robisz? 
Była również zdziwiona jak ja.
- Też się zastanawiam. 
- Ale ja nic nie pamiętam...
- No ja też. Głowa mnie boli jak nigdy.
- Jacek...czy my...no wiesz...
Obejrzałem się dookoła i powiedziałem:
- Patrząc na to że leżymy w jednym łóżku, bez ubrań i bielizny,które leżą na podłodze...to tak. My to zrobiliśmy.....
Nastała niezręczna cisza. W pewnym momencie oboje powiedzieliśmy imię drugiej osoby. I znów zapadła cisza. W końcu spędziliśmy razem noc...którą zaczynałem sobie przypominać...
¤Gdy wróciliśmy do pokoju to pomogłem Oli dojść do pokoju. Ola się prawie przewróciła na szpilkach. Ja ją chciałem złapać i spaliśmy na łóżko w sypialni. Nasze usta dzieliło dosłownie kilka milimetrów...które pokonaliśmy. I tak zaczęliśmy się całować bardziej namiętnie...¤
Postanowiłem powiedzieć Oli co czuję. 
- Ola...posłuchaj...Wiem że to niezręczna sytuacja i moment ale...
- Jacek. Jeśli chcesz żebym zapomniała o tej nocy to...-nie pozwoliłem jej dokończyć. 
- Ale ja się cieszę że tak się stało. Od dawna mi się podobasz. Ukrywałem moje uczucia bo się bałem. Bałem się odtrącenia. Ale postanowiłem że ci wszystko powiem. Ola...Kocham Cię.

♡Ola
Po wspólnie spędzonej nocy...Jacek...on...on wyznał mi miłość. Nie wiedziałam co powiedzieć ale...jeśli on mnie kocha...
Po długiej ciszy postanowiłam też powiedzieć co czuję. 
- Jacek...ja...ja też Ciebie kocham.  

Jacek mnie uśmiechnął się i namiętnie pocałował, co odwzajemniłam. Chwilę później się oderwaliśmy ponieważ usłyszeliśmy dzwonek do pokoju.
Szybko się ubraliśmy i Jacek poszedł otworzyć, a ja do kuchni. Po chwili wrócił w towarzystwie Wiktora i Ani. Postanowiliśmy iść wszyscy razem na śniadanie.
Kiedy byłyśmy w hotelowej restauracji zamówiłam sobie sałatkę. 
Śniadanie spędziliśmy w miłej atmosferze. Rozmawialiśmy i śmieliśmy się. Po posiłku poszliśmy na spacer. Razem z Jackiem trzymaliśmy się za ręce, co nie umknęło uwadze Wiktora.
- No...no...widzę że Nowy rok zaczeliście razem.
- Tobie to nic nie umknie uwadze. - powiedział Jacek A wszyscy zaczęli się śmiać. 
Kiedy wróciliśmy do pokoju (A wróciliśmy dopoero wieczorem) zaczęliśmy się pakować. A następnie poszliśmy spać.
Następnego dnia rano ruszyliśmy w drogę powrotną. Około godziny 15:10 byliśmy u mnie w mieszkaniu....


Witam. Jednak udało mi się wstawić dzisiaj opowiadanie. Zadowoleni z wyznania (Szczególnie Ty Alicja)? Kolejne może jutro bądź w środę. 
Pytania, pomysły i sugestie...mile widziane 😊. 
Pozdrawiam
Bloody

17 komentarzy:

  1. Romantyczne opowiadanie takie słodkie jestem zachwycona a wyznanie miłości genialny pomysł
    Opowiadanie bardzo mi się podobało
    Z niecierpliwością czekam na next Pozdrawiam i życzę weny Ela
    A jeśli chodzi o pomysły może jak zareaguje Wysocki na nowy związek córki
    I jak podoba się pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Powiem ci że Wysocki już nie żyje.
      Pzdr
      Bloody

      Usuń
  2. Słodkie opowiadanie.
    Masz talent. Ile masz łęt jakbym mogła wiedzieć? Czekam na next I odpowiada. Pozdrawiam
    Ania Stankiewicz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mam niedługo 16 lat.
      Pzdr
      Bloody

      Usuń
    2. Wow. Masz talent. Ale miałam cela. Myślałam że masz 15 lat. Ja też mam za niedługo urodziny. Pozdrawiam
      Ania:-)

      Usuń
  3. Bardzo zadowolona. Ah to takie romantyczne. Przypomnialo mi sie moje wyznanie milosci... ah kiedy to bylo. Ale koniec o mnie.
    to tak opowiadanie boskie.
    Dobrze ze Olka nie odtrąciła Jacka. Hah i ta ich pierwsza noc. Nie no boska *.* hah
    pozdrawiam
    Alicja
    W tym roku pisalaś egzamin gimnazjalny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      Też już miałam takie pierwsze wyznanie xD.
      Pisałam. Byłam zadowolona z charakterystyki xd. Jaki język obcy pisałaś? Ja niemiecki...chociaż mogłam wziąść francuski.
      Pzdr
      Bloody

      Usuń
    2. Nosz co za kobieta. Ja 3 lata uczylam sie rozprawki i tu co dupna charakterystyka.
      Ja również pisalam niemiecki. Chociaz zastanawialam sie jeszcze nad Tureckim oraz Hiszpańskim.
      Hah ale ze by u mnie pierwsze bylo. :D
      A jak historia i WOS? Bo u mnie 100%
      A.

      Usuń
    3. Powiem że gdy sprawdzałam odp z Niemca to zrobiłam 1 błąd. Moje odp miałam zapisane na chusteczce...xd
      Historia i WOS poszedł mi nawet dobrze.
      Bloody

      Usuń
    4. Ja z niemca nie mialam ani jednego błędu. Tak jak z Polaka,histori i Wosu. U mnir gorzej z przyrodniczymi bo tam mam 2 bledy i z matmy mam 1 w zamnkietych i to z tym kremem mialam zle.
      Alicja

      Usuń
    5. I to ja sie ciesze że 100% z majcy na szóstoklasisty...
      Pozdrawiam
      ToJa

      Usuń
  4. Super opowiadanie. Z niecierpliwością czekam na next.
    Pozdrawiam i życzę weny.
    S.t.o.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super czekam na next :)
    Pozdrawiam
    ToJa

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam!
    Jest może jakaś szansa na kontynuację tak wspaniałego bloga? Już dosyć dawno nie było opowiadania a szczerze mówiąc to tęsknie za twoimi opowiadaniami :D
    Alicja

    OdpowiedzUsuń